Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

...going with the flow

Το να πηγαίνεις με το ρεύμα. Ένας προβληματισμός που όλοι κάποτε βιώσαμε και άλλοι απάντησαν θετικά και άλλοι αρνητικά.
Ο προβληματισμός που θέτω δεν αφορά το τι θα απαντήσω εγώ. Καλώς ή κακώς αυτό το έχω απαντήσει.Και καλούμαι, η αλήθεια είναι, να το απαντάω συνέχεια.
Είναι γιατί δυσκολεύονται τόσο πολύ, οι φωνές που απάντησαν αρνητικά να φτάσουν στα αυτιά μας.
Λογικό θα μου πείς.
Δεν δέχομαι το λογικό ως απάντηση γιατί αγαπητέ μου μπορεί να διαφωνώ με την λογική σου, που γεννάει το λογικό. Ίσως και όχι πάλι.
Η πλεοψηφία συνήθως ξεπερνάει το δικαίωμα της στην απλή κυριαρχία της άποψης και στρέφεται στην εξαφάνιση, πνευματική και υλική, της μειοψηφίας.
Το βιώνουμε ΠΑΝΤΟΥ.

...και έτσι αόριστα καταλήγουμε στα blogs και σε αυτό το εναρκτήριο κείμενο του συγκεκριμένου blog.

Πολλά blogs και η ταυτόχρονη εσπευσμένη δημιουργία κοινωνικής ομάδας που έχει ως χαρακτηριστικό αυτό. Και μόνο αυτό;
Ολοι τρέχουν να κατανοήσουν, να συμμετάσχουν, να δουν, να ακούσουν,να εκμεταλλευτούν,να απαγορεύσουν αυτό το νέο πράγμα.

Εγώ δεν θα χαρακτηρίσω τον εαυτό μου blogger καθώς ο συγκεκριμμένος χαρακτηρισμός θέτει τον εαυτό μου σε μια ομάδα η οποία έχει παρουσιάσει δράσεις πολιτικές αντίθετες με τις απόψεις μου πέρι δράσης στο δρόμο.
Δεν με πειράζουν από την άλλη όμως.
Όπότε ώς πλειοψηφία ανέχομαι την μειοψηφία.
Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με άλλες ομάδες τού ζωικού βασιλείου της πόλης μας,όπως τα χοιρινά, τα οποία ύστερα από τις συνεχώμενες κατεδαφίσεις των ακινήτων τους και από τον φόβο μην τυχόν τους πάρει η τράπεζα το εναπομείνων πέτρινο σπιτάκι τους, εχούν βαλθεί να κυνηγάνε όλο το δάσος. Μάλιστα κατηγορούν για αυτές τους λύκους οι οποίοι ύστερα από κλοπή και χρήση του εξοπλισμού της κοκκινοσκουφίτσας εμφανίζονται στο δρόμο έτοιμοι να πάρουν και να σηκώσουν στον αέρα τα χοιρινά και τα γαμωσπιτάκια τους...αέρα πατέρα δηλαδή.

Καλή αρχή λοιπόν κι βλέπουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου